Home > Bookfest/Gaudeamus/Final Frontier, Fantasy, Scriitori, SF, Stiri > Bookfest 2014 – avanpremieră (IV)

Bookfest 2014 – avanpremieră (IV)

Promoţii, program sau apariţii:

Art & Paladin
Herg Benet
Millennium Books
Nemira
Trei

  1. Nicu
    May 28, 2014 at 5:27 pm

    Sunt mai putine reduceri decat anul trecut si mult mai putine decat acum 2 ani. Mi-a placut ca am gasit primele doua volume din trilogia lui Passos la 10 lei. La Polirom titlurile la 10 lei aproape au disparut. Ai gasit poezie in engleza? Anii trecuti mai gaseai dar anul asta nu am vazut nimic. De fapt am gasit niste treatru de Shakespeare pe care cei de la stand mi-l recomandau ca poezie.

  2. May 28, 2014 at 8:20 pm

    Acu’ am venit și eu. Da, parcă sunt mai puține edituri, mai puține cărți. Poa’ și din cauză că nu se desfășoară în rotondă ca Gaudeamus, ci în trei pavilioane.

    Revin cu impresii mai pe larg și cu poze 🙂

  3. May 28, 2014 at 8:36 pm

    să înțeleg că mergeți la un tîrg de carte și aveți pretenția să găsiți un tîrg al anticariatelor, da?

  4. Nicu
    May 29, 2014 at 7:55 am

    Nu un targ al anticariatelor dar nici o librarie intinsa pe un spatiu mai mare.

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.