Home > Fantasy, Scriitori, SF, Stiri > Scurte #352

Scurte #352

concurs (poveste cu dragoni).

– un nou film Indiana Jones la orizont.

curiozităţi despre Stephen King.

– citate şi proverbe despre cărţi.

lista celor mai noi apariţii Tor/Forge.

  1. May 8, 2015 at 5:11 pm

    nu stiam de concurs, mersi de semnalare, cred ca ma bag 😀

  2. May 8, 2015 at 5:27 pm

    Dragoni folosiți pe timp de război, da? 😀

    • May 8, 2015 at 6:00 pm

      pai evident, cine a auzit vreodata de dragoni pasnici ocupati cu crosetatul si plantarea de panselute?

  3. May 8, 2015 at 6:24 pm

    Există dragoni care doar transportă sau păzesc comori.

    • May 8, 2015 at 9:58 pm

      imi pare rau sa iu eu primul care iti spune, dar nu exista dragoni 😛

  4. May 8, 2015 at 7:38 pm

    sau ar putea sa planteze panselute deasupra comorilor 😀

    sincer, daca tot a fost lansata provocarea, as vrea sa avem parte de ceva mai neconventional, nu dragoni dupa reteta clasica; mai degraba dragoni cybernetici, dragoni de aer, fum, foc, nisip,etc sau cu ceva radacini prin mitologia noastra, etc….

    cam multe vreau si eu 😀

  5. May 8, 2015 at 7:53 pm

    Eu aș fi mulțumit și cu ceva convențional, dar scris bine.

  6. Valmon
    May 8, 2015 at 10:04 pm

    Niste dragoni daco – romani.

  7. John Dobro
    May 11, 2015 at 9:51 am

    DRACO stindardul dacilor a ajuns pana prin tinuturile regelui Arthur, dupa cum spun gurile rele. Si de unde iese fum trebuie sa fie si ceva foc… de dragon.
    Asa ca niste povesti pe suport autohton, scrise inteligent, ar fi binevenite. Limita este doar… imaginatia voastra
    Condei usor!

  8. May 11, 2015 at 5:12 pm

    din păcate eu nu o să scriu povestirea nici cu elemente autohtone, nici cu dragoni cibernetici sau elemetali, pt. simplul fapt că nu am nici o idee pe temele astea. Sunt convins însă că va avea cine să le scrie.
    A mea o să fie, culmea, inspirată din ce am comentat aici. Adică o să fie cu un dragon neconventional, un gradinar care plantează panselute.
    Sort of 😛

  9. May 19, 2015 at 6:29 pm

    asa cum m-am laudat, am scris povestirea si am trimis-o :).
    Este cu un dragon gradinar (ideea mi-a venit din discutia de aici), dar si oarecum elemental (deci macar pe kyodnb o sa-l multumesc partial).
    Nu ma astept sa castig nimic (nu cred ca o sa placa publicului, nu-i cu elfi sau eroi) dar mie personal mi-a placut foarte mult sa o scriu si ce a iesit (doar ca de fiecare data cand o citesc ma emotionez, cand o aparea pe undeva o sa vedeti ca este foarte trista, sotia a plans cand a citit-o).

  10. May 19, 2015 at 8:33 pm

    pai ..stam in asteptare…. 😀

  11. May 20, 2015 at 9:14 am

    Să o citesc în avanpremieră? 🙂

    • May 20, 2015 at 12:12 pm

      pai da-mi o adresa de mail si diseara cand ajung pe acasa ti-o trimit

  1. May 8, 2015 at 5:15 pm

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.