Home > Fantasy, Scriitori, SF, Stiri > Scurte #315

Scurte #315

– joi s-a deschis librăria Cărtureşti Carusel în Centrul Vechi (str. Lipscani nr. 55). Sper să ajung mâine pe acolo – o recenzie aici.

– seria Spider-Man va cunoaşte un nou reboot; pentru început, Peter Parker va apărea în Captain America: Civil War.

– 40 de ani de e-book într-un infografic.

– un top 100 al cărţilor SF şi fantasy.

50 de citate.

Categories: Fantasy, Scriitori, SF, Stiri Tags:
  1. mmcpflorin
    February 14, 2015 at 9:20 am

    Chiar ar fi cazul sa-l trezeasca. Spre ca nu incepe cu ,,odata cu o mare putere vine si o mare responsabilitate,,. Nu de alta dar
    1.unchiu’ a murit deja de doua ori pe marele ecran si daca apare iar ar trebui sa-i dedice astia o poveste – ceva cu nemurire.
    2. Mary J. sper sa fie una mai, cum sa-i zic eu, mai… “tapanoasa”
    3. devine enervant, zau
    4. daca s-a putut cu X-Men cred ca se poate si cu el.
    Cam atat am avut de spus. For now!

  2. February 14, 2015 at 10:19 am

    Sunt sătul de Spider-Man, deși n-am văzut a doua trilogie din ultimii ani. Prea mult.

    • mmcpflorin
      February 14, 2015 at 11:14 am

      Nici eu. N-am putut trece de prima parte din trilogia a doua.

  3. February 14, 2015 at 9:54 pm

    Eu tot am vazut trailere si comentarii (video) și atât mi-a trebuit 🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.