Home > Fantasy, Scriitori, SF, Stiri > Scurte #120

Scurte #120

– cat de adevarata a fost o predictie din 1988 privind Los Angeles-ul lui 2013. Fascinant.

lista celor mai noi aparitii Tor/Forge.

– posta SUA va emite timbre pe care vor aparea cinci autori de SF, cu conditia ca acestia sa fi decedat de cel putin cinci ani. Sunt curios cine vor fi alesii, avand in vedere ca sunt atatea variante memorabile.

alternative pentru Google Reader.

– un fragment din The Rithmatist, cea mai recenta carte scrisa de Brandon Sanderson

10 carti de ostoit asteptarea pana la debutul sezonului 3 din Game of Thrones.

se coace un nou film Tarzan cu Jessica Chastain (Jane) si Alexander Skarsgård (Tarzan). Alte variante pentru acest rol ar fi Henry Cavill, Charlie Hunnam si, desigur, Tom Hardy.

  1. Fennris
    March 19, 2013 at 2:18 pm

    Interesanta lista de 10 carti pe care le-ai putea citi in asteptarea sezonului 3( sau a urmatorului volum).Problema e ca am incercat sa citesc Black Company si m-am oprit dupa primele 90 de pagini, nu m-a prins deloc, poate este din cauza traducerii celor de la Millenium, traducere care mi s-a parut destul de slaba.Totusi am promis ca o sa ma reapuc de carte cand o sa am ceva mai mult timp liber 😀 sa-i mai acord o sansa totusi.

    • April 3, 2013 at 5:56 pm

      Acacia merita, Abercombie la fel…restu nu i-am citit. De Kurtz stiam ca nu scrie grozav. Si seria Malazanului, am incercat-o, dar nu m-a agatat.

      nici pe mine nu m-a prins Black Company-ul. o sa investighez si varianta originala.

  2. April 3, 2013 at 12:16 am

    Eu m-am oprit la volumu’ 7. Nu ca nu mi-ar fi placut, insa a fost prea mult 🙂 O sa le reiau candva.

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.