Home > General > D-ale mele #30

D-ale mele #30

În urmă cu câțiva ani, căutam o alternativa la Book Depository. Aveau prețuri fantastic de mici pe atunci, însă unele cărți nu mai erau la vânzare, ei trimițându-te pe AbeBooks. Intrând acolo am descoperit că nu trimit cărți în România – pur și simplu țara noastră nu apărea pe lista țărilor-destinații. În schimb apărea Bulgaria. Cum eram răsfățat de prețurile BD le-am trimis un email celor de la AbeBooks cerând lămuriri asupra tărășeniei.

Nu au putut să imi furnizeze un răspuns concret privind această discriminare aplicată unei țări din Uniunea Europeană. M-au sfătuit să aleg o țară vecină că oricum ajunge coletul, deoarece pe el scrie Bucharest/Romania. M-am enervat că nu-mi vor banii și i-am trimis la origini (în gând).

Astăzi am aflat că cei de la Comisia Europeană investighează astfel de restricționări privind vânzarea de produse în spațiul UE. Ole!

PS: Am intrat acum pe AbeBooks – acum au România ca țară de destinație…

 

Categories: General
  1. Jen
    March 30, 2015 at 12:39 pm

    Eu am avut o experienta placuta cu un site (cel al NESFA Press). Romania nu era pe lista de tari, asa ca le-am dat mail… si intr-o zi a aparut tara in drop-down 🙂

  2. Loredana
    March 30, 2015 at 1:42 pm

    Care AbeBooks? UK sau Com? Eu am cumparat de pe AbeBooks.Com o carte in 2009 si era Romania acolo. Nu am mai revenit pentru ca era tampit sistemul lor, in sensul ca daca voiai sa platesti cu PayPal, iti aparea ca s-a facut tranzactia, dar de fapt banii nu ajungeau la vanzator, cred ca nu vedea ca s-a facut plata. Am primit cartea pe degeaba, de a trebuit sa-i scriu bietului om sa-i atrag atentia si sa-mi trimita o factura sa-i dau banii. Cand am incercat a doua oara, vanzatorul a anulat tranzactia dupa o vreme, probabil asteptase sa-i intre banii si daca a vazut ca nu vine nimic…

    Cat despre investigatie, bine ar fi, ca stiu un anume magazin britanic de jocuri care ar merita reclamatie. Respectivul a avut monopol in Europa pe editia de colectie de la Bioshock Infinite si din cauza asta am ramas eu fara ea.

    • March 30, 2015 at 5:25 pm

      Chiar nu mai știu care din ele. Și nici de an nu mai sunt sigur. Tot ce îmi amintesc e ce am scris mai sus și că am vrut să uit cât mai repede.

      Am comandat, via Ebay, o copertă de Kindle tocmai din China pentru 6 dolari (parcă) în care a intrat si costul transportului. Pe de altă parte, Amazon (și nu numai) te taxează la transport pentru fiecare carte, când mai corect ar fi să o facă per kilogram.

  3. March 30, 2015 at 2:47 pm

    Eu am mai comandat si de pe Ebay.co.uk si desi e cam tampit sistemul si platesti taxe postale la fiecare volum, chiar daca ti le pun citeodata cite 3 ,4 la un loc. I-am tras de maneca, dar cica asa e sistemul.

    Altceva mai bun nu am gasit pentru moment care sa livreze in Albania. Am incercat Amazonul, dar si cu taxele astea postale individuale tot iesi mai ieftin de pe Ebay. Book Depository nu au Albania si nu sunt interesati sa o treaca in lista destinatiilor ca le-am scris si lor.

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.