Home > General > Mai subtire cu platina

Mai subtire cu platina

Inca o surpriza (neplacuta) de la Nemira: tocmai s-a anuntat ca acele carduri (Bronz, Argint, Aur, Platina) se acorda doar in functie de valoarea cumparaturilor facute pe o perioada de un an, deci nu se iau in considerare toate cartile achizitionate pana in momentu’ emiterii/primirii cardului (asa cum s-a inteles anterior). In aceste conditii, voi astepta in continuare reducerile de 40-50% care apar din cand in cand la ei pe site.

Daca respectivele reduceri vor fi doar cu ocazia lunii in care e ziua mea de nastere, atunci inseamna ca cei de la Nemira n-au nevoie de banii mei decat o data pe an. Iar daca se va renunta la intervalu’ 40-50% oferit pe site pentru a se impulsiona emiterea de carduri, atunci voi rari considerabil numaru’ cartilor cumparate de la aceasta editura. Cu alte cuvinte, vor primi mai putini bani de la mine, astfel ca rulaju’ lor va fi mai mic si mai lent. Si cre’ca nu sunt singuru’ care gandeste asa.

Categories: General Tags:
  1. March 17, 2011 at 2:57 pm

    Am cobit. 😦

  2. barabas
    March 17, 2011 at 4:00 pm

    oricum mi se pare fantasmagoric sa cumperi de 5000 RON anual de la o editura pentru acest card ? .. sunt curios daca Nemira publica intr-un an atatea carti…

  3. March 17, 2011 at 4:08 pm

    Pai poate apar baietii care cumpara carti la metru 😀

  4. March 17, 2011 at 4:17 pm

    Care-s aia?

  5. Jax
    March 17, 2011 at 5:28 pm

    In other news, au devansat din nou termenul de livrare al Odiseiilor 3 si 4. Deja imi vine sa zic ca mananca rahat la greu.

  6. March 17, 2011 at 7:27 pm

    Aia care se duc in librariile Adevarul si cer x metri de carti ca sa-si umple noua biblioteca achizitionata. N-ai auzit de ei?

  7. March 18, 2011 at 6:25 pm

    Da’ aia nu sunt cititori. Eu mi-i imaginez ca fiind niste batranei mai bogati, cu trabuc in gura si posesori de biblioteca din lemn nuc. La imaginea asta contribuie decisiv cotoarele cartilor de la Adevaru’ – ma refer la alea trandafirii, din piele sau din ce sunt.

    • March 20, 2011 at 12:40 pm

      Eu mi-i imaginez altfel: cocalari cu Audi A seis care si-au facut casa cu banii de la furat/muncit in Italia si au auzit ca e la moda sa-ti pui si biblioteca in casa.

      Si da, nu sunt cititori, dar nici n-am zis ca ar fi 🙂

  8. crocodilu
    March 19, 2011 at 3:02 pm

    ceva nu e in regula. Daca imi socotesc achizitiile din 2009 pana in prezent, ma incadrez la Aur, dar din 01.01.2010 pana acum, sunt la Argint, undeva pe la 2200 RON.
    Si totusi, am cardul cu reducere de 45% valabil pana in 2014.

  9. March 21, 2011 at 1:41 pm

    Asa si la mine: daca iau in calcul doar 2011, ma incadrez la Argint (destul de aproape de Aur). Cum cardu’ meu e inca pe drum, ma gandesc ca poa’ si el e (de) Aur 😀

  10. crocodilu
    March 21, 2011 at 1:57 pm

    nu poti sa vezi intre timp pe site-ul lor ? Ai acolo in pagina ta informatii despre el.

  11. March 21, 2011 at 2:46 pm

    Unde? La optiunea “Card Prieteni Nemira” tre’sa introduc un cod de card, card pe care inca nu il am.

  12. crocodilu
    March 21, 2011 at 3:03 pm

    da, asa e, uitasem ca eu am facut chestia asta cand mi-a venit cardu.

  13. Jax
    March 21, 2011 at 7:02 pm

    E clar ca undeva s-a comis o eroare – fie de comunicare fie de executie, iar cei care ar trebui sa ne lamureasca se fac ca ploua…

  1. March 18, 2011 at 6:31 pm

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.