Home > Fantasy, SF, The Book Depository > BD – Ianuarie 2011 #2

BD – Ianuarie 2011 #2

Lipsesc The Secret of Life, Whole Wide World, White Devils si Mind’s Eye, carti partial SF, partial thriller – cre’ca acesta este motivu’ pt care cei de la Orion nu le-au publicat inca. A nu se intelege ca respectivele titluri nu se gasesc la alte edituri.
In schimb, e inexplicabil de ce Orion n-au scos Secret Harmonies, a doua parte a trilogiei Four Hundred Billion Stars, avand in vedere ca prima si ultima carte au aparut (retin totusi vag o explicatie din partea lui Aspoiu).


Seria The Confluence o am in format HC omnibus de la Schizoid. Anu’ viitor va aparea si In the Mouth of the Whale, ultima parte a trilogiei inceputa cu The Quiet War si Gardens of the Sun.

  1. calin ne bunu'
    January 18, 2011 at 4:43 pm

    am primit si eu aseara cateva din cele comandate pe 12 dec si o surpriza neplacuta, un idiot a lipit pe coperta factura. culmea exact pe cartea care nu avea cotorul busit
    curat ghinion sau au inceput si cei de BD sa nu le mai pese

  2. January 18, 2011 at 6:26 pm

    verinais

  3. January 18, 2011 at 7:07 pm

    Asa am patit si eu la The Best of Gene Wolfe. Am tras cat am putut de bine factura lipita – tot au ramas niste urme…

  4. nea_caisa
    January 20, 2011 at 12:34 am

    ia niste vata sau o carpa, imbib`o in apa/spirt si treci la frecat de coperta. eu folosesc spirt si elimin orice urma.

  5. Flavian Petraru [walftob]
    January 20, 2011 at 11:13 am

    La fel procedez si eu, dau cu solutie de spalat geamurile pe resturile de eticheta, las cateva secunde dupa care cu o laveta frec usor si circular resturile de pe coperta iar in urma ramane curat.

  1. January 19, 2011 at 2:26 pm

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.