Home > Fantasy, SF, The Book Depository > BD – Ianuarie 2011 #1

BD – Ianuarie 2011 #1

S-au adunat in sfarsit toate cele 10 carti listate aici. Cum a fost perioada sarbatorilor de iarna, comenzile de la BD au durat si dureaza o vesnicie. Iar Marea Comanda II si titlurile luate la pre-order in august anu’ trecut, cu data de aparitie decembrie 2010-ianuarie 2011, zac prin cinestiece cotloane de prin Franta sau Romania – au trecut aproape patru saptamani de cand le-au trimis…

  1. January 11, 2011 at 6:51 pm

    La mine livrarea ultimei comenzi a durat 22 zile. Exact cand ma pregateam sa le zic sa-mi ramburseze suma, m-am pomenit cu ele in posta.

  2. January 11, 2011 at 6:56 pm

    Ale mele au plecat de la ei pe 15, 16 si 17 decembrie. Deci e aproape o luna. Azi nici un aviz.

  3. January 12, 2011 at 2:05 am

    Veri nais!!!

  4. January 13, 2011 at 11:01 am

    Doua dintre cartile trimise pe 30 si 31 decembrie au sosit ieri. In schimb, patru volume expediate pe 16-17 decembrie se lasa asteptate… Inca un motiv sa detest sarbatorile…

  5. Loredana
    January 13, 2011 at 1:05 pm

    Dap, nici mie nu mi-a ajuns niciuna din cartile trimise pe 17 decembrie, in schimb mi-a ajuns una din cele expediate pe 29 ale aceleasi luni.

  6. January 13, 2011 at 1:31 pm

    Niciun aviz, din nou.

    Au venit totusi doua carti saptamana trecuta: Thirteen Years Later si Starbound. Prima (apartinand de Prima Comanda I) era la pre-order din 31 iulie si mi-a fost trimisa pe 29 decembrie. A doua a facut parte din Marea Comanda II:
    – comandata pe 13 decembrie, alaturi de Marsbound
    – daca Marsbound a fost “trimisa” pe 16 decembrie (ghilimele pt. ca inca n-a ajuns), Starbound a plecat spre mine pe 29 decembrie, deoarece era la pre-order in momentu’ crearii comenzii, avand data de publicare 28 decembrie.

    Pe scurt, cartile aflate la pre-order, adica cele trimise, sa zicem, dupa 20 decembrie, ajung deocamdata mai rpd la mine decat cartile trimise in perioada 15-20 decembrie. Undeva e o galma…

    Oricum, toate cartile sosite in perioada asta au o “stampila” suplimentara ce indica faptu’ ca au trecut prin Franta.

  7. Loredana
    January 13, 2011 at 1:40 pm

    Dap si a mea, singura care a sosit pana acum, tot prin Franta s-a plimbat.

  8. Flavian Petraru [walftob]
    January 13, 2011 at 2:01 pm

    Eu am o comanda la o editura romaneasca pe care o astept facuta pe 23 dec. Bine, a mea e posibil ca nici sa nu-mi fi fost expediata de editura. Oricum sunt foarte stresat si nerabdator cand vine vorba sa astept dupa ceva, mai ales dupa carti.

  9. Flavian Petraru [walftob]
    January 13, 2011 at 2:03 pm

    Asa imi vine si mie sa iau niste carti de pe Bookdepo si sa-mi incerc talentele in ale englezei… doar ca mi-e greu sa-mi fac un card.

  10. January 13, 2011 at 4:18 pm

    N-ai absolut niciun card?

  11. Flavian Petraru [walftob]
    January 13, 2011 at 4:28 pm

    Nu, nu mai am de ceva timp card. Am avut doar in timpul facultatii, pe urma nu i-am mai simtit nevoia. Dar se pare ca voi fi iarasi nevoit sa-mi fac.

  12. January 14, 2011 at 12:48 pm

    Nici azi n-a venit vreun aviz. Incredibil.

  13. Flavian Petraru [walftob]
    January 16, 2011 at 4:04 pm

    Daca tot am adus in discutie mai sus cumparaturile online cu cardul am si eu o intrebare. Voi ce card folositi atat pe site-urile din afara cat si pe cele romanesti la plata online? Care ar fi cel mai avantajos?
    Ca m-am uitat pe net, mai mult pe la cardurile BRD, dar vad ca sunt doar in lei. Si cam ce comision iti ia la o tranzactie un astfel de card?
    Mersi anticipat.

  14. January 16, 2011 at 5:15 pm

    Nu exista nicun comision pentru tranzactii online la nicio banca.

    Nu conteaza daca e-n lei sau euro cardul, iti schimba automat banca la cursul valutar al zilei.

    El foloseste BRD si ING, eu am Transilvania si Raiffeisen. La mine sunt ambele cu costuri zero de infiintare cont si card, depunere numerar si retragere atm.

    Vezi totusi ca fiecare banca are beneficiile ei – unitati disponibile in zona ta, curs valutar, comisioane, dobanzi, overdraft. Uita-te pe siteul fiecarei banci si analizeaza toate optiunile.

  15. January 16, 2011 at 8:21 pm

    Eu folosesc ING, in lei. Nu-ti trebuie in valuta. Conversia se face automat cand platesti. La niciun card nu ar trebui sa ai comision la o plata online sau in magazin. Iti recomand ING sau BCR.

    +Dupa ce ai card iti poti face un cont paypal si platesti mult mai usor pe site-urile care accepta plata paypal.

  16. Flavian Petraru [walftob]
    January 16, 2011 at 8:50 pm

    Ok, mersi mult Skandalouz. O sa ma duc maine sa ma interesez pe la BCR. Stiu ca erau mai multe tipuri de card si de aia am intrebat aici cu care tip s-ar putea face cumparaturi online.

  17. January 17, 2011 at 12:10 am

    Schizoid, “El foloseste BRD si ING” – la cine te referi?

  18. Vlad
    January 17, 2011 at 9:39 am

    sa-ti iei visa electron, e mai bun pt plati pe net. pe visa classic de la brd, de exemplu, tranzactiile de e-gaming sunt blocate

  19. January 17, 2011 at 9:56 am

    Mwhahhaahhaahahhaha. A venit azi un aviz. Pardon, un AVIZ, caci scrie “SC. MARE 33 BUC”. Mwhahhahahahhhaha. 😀

    La ora 16 tre’sa ma infiintez la posta cu doua plase mari 🙂

  20. January 17, 2011 at 10:32 am

    OLE™

  21. January 17, 2011 at 12:03 pm

    daca tot te gandesti sa-ti pui bani pe card inainte de a cumpara ceva, cea mai simpla modalitate si lipsita de formalitati e la ING (fara cozi, formulare, semnaturi, ghisee etc.)

  22. Flavian Petraru [walftob]
    January 17, 2011 at 12:14 pm

    O sa ma duc zilele astea sa ma interesez. Nu tin minte daca am vazut prin oras la mine ING. Dar o sa trec atat la BCR, Transilvania si Raiffeisen si care dintre aceste banici o sa aiba cea mai atractiva oferta la aia o sa-mi fac si eu card.
    Va multumesc mult de informatii.

  1. January 16, 2011 at 11:12 am
  2. January 17, 2011 at 8:14 pm

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.