Home > Bookfest/Gaudeamus/Final Frontier, Fantasy, Scriitori, SF > Final Frontier 2017 – impresii și imagini

Final Frontier 2017 – impresii și imagini

O zi călduroasă. În sfârșit un spațiu decent, un loc luminat și spații pe unde să te miști în voie. Parcă mai multă lume ca în anii trecuți. Câteva absențe notabile, dar și prezențe eterne. Multe noutăți, prețuri relativ ok. Invazie de autori români publicați. Am cumpărat cărțile pe care Blogosfera SF&F le va recenza în următoarele trei luni.

Am ajuns la evenimentele Nemira și Tritonic, și bineînțeles am participat la dezbaterea Cartea ca obiect alături de ceilalți din Blogosfera SF&F. Nu știu dacă a contat că este un târg de nișă sau că s-au mai schimbat figurile ce găzduiesc sau sunt invitate în astfel de împrejurări, cert este că la evenimentul Nemira a existat și o (oarecare) interacțiune cu audiența. Mi-a plăcut, sper să mai fie. Mai des.

Filmările de la Cartea ca obiect vor fi făcute publice în cel mai scurt timp posibil, grație Georgianei Vlădulescu.

  1. April 2, 2017 at 3:58 pm

    Mersi de update! Pozele au ieșit, lejer, tulburi și puricoase. Mai bine-lăsai pe automat… își trăgea singur ISO-ul mai spre 150. He!
    Strângeri de mână!

  2. April 3, 2017 at 8:03 am

    Da, ulterior mi-am dat seama. 😦

    • April 3, 2017 at 8:08 am

      Eeee, nu fi așa de marcat. Am fost răutăcios. Au ieșit rezonabil!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

