Home > General > Eurovision 2017 – finala pe țară

Eurovision 2017 – finala pe țară

Chiar dacă în 2016  nu am scris despre Eurovision, nu înseamnă că a dispărut tradiția. Mai mult, anul acesta m-am implicat ceva mai mult și am urmărit adineauri și finala națională.

Dumneseule!

1. Ana Maria Mirică – Spune-mi tu. Prea multă disperare scenică și vocală comparativ cu linia melodică.

2. Ilinca feat. Alex Florea – Yodel It! Cea mai hipsterească piesă de la noi a deceniului.

3. Eduard Santha – Wild Chid. Asta nu e melodie, doar niște acoarde și scremeli, inclusiv pe partea așa-zis emoțională.

4. Xandra – Walk On By. Banalitate la pătrat – muzică și prestație scenică.

5. M I H A I – I Won’t Surrender. Nu e Mihai Trăistariu, nici Mihai, ci M I H A I. O piesă total forgettable.

6. Maxim feat. Nicolae Voiculeţ – Adu-ţi aminte.. P e n i b i l ă. Păcat de partea cu naiul.

7. Tavi Colen & Emma – We Own The Night. Tipa nu are voce și pronunția în engleză e îngrozitoare. Jenant când el murmura versurile ei. Melodie fără vână, oricâte convulsii ar face cei doi.

8. Instinct – Petale. Chiar mă gândeam că o piesă normală ar spulbera orice competiție aici, atât de jos e nivelul (oare ce o fi fost în semifinale? cântece făcute în scara blocului?). E o melodia de radio, cu ușoare pretenții, dar care îți rămâne în minte. Cu ea am votat.

9. Ramona Nerra – Save Me. Vocalize pe ritmuri de anii ’80. Solista a câștigat pariul că nu își va mișca tălpile nici măcar un milimetru.

10. Cristina Vasiu – Set The Skies On Fire. Plină de clișee în toate privințele. Decinu

Nicio o melodie mai acatării. Versuri dubioase, muzică banală cu bucăți copiate, atitudine scenică vomitivă sau plină de impresii, precum și tot felul de exerciții vocale ce n-au legătură cu versurile sau cu melodia respectivă. Atât pot compozitorii autohtoni? La mizeria lui Trăistariu, pardon M I H A I, am văzut listate nu mai puțin de patru persoane pentru muzică/text.










https://www.youtube.com/watch?v=uFJ9fPgWcr0

Categories: General Tags: ,
  1. pisica neagra pe acoperis
    March 9, 2017 at 10:01 pm

    Eram intr-o cafenea cand am citit (si ascultat) clipurile concurente in timp ce in cafenea ascultam asta https://www.youtube.com/watch?v=AroNqNA4xmM Se compune muzica faina si la noi cu versuri la fel de faine. Cum se face oare ca la preselectia Eurovision se aud doar mediocritati???

    • March 19, 2017 at 11:13 am

      Nu e melodie de Eurovision.

  2. March 14, 2017 at 6:49 pm

    mie mi-a plăcut asta, dar nu s- acalificat în finală: https://www.youtube.com/watch?v=jVkhJazIo5A

    • March 19, 2017 at 11:15 am

      Ew, multe emoții, voce slabă (la propriu), ritm tern.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

