Home > Fantasy, Scriitori, SF, Stiri > Scurte #530

Scurte #530

Robert J. Sawyer a primit 2017 Robert A. Heinlein Award (pentru romanul Quantum Night).

– cele mai bune cărţi SFF ale lui 2016 (The Verge).

– cele mai vândute cărţi ale lui 2016 (Amazon).

– cele mai vândute cărţi ale lui 2016 (Book Depository).

– cele mai bune cărţi romantice ale tuturor timpurilor (Goodreads).

  1. February 19, 2017 at 8:31 am

    tot aud de pe la americani cât de bun e Ken Liu. Ai citit vreun roman de el? Cum e? În România oare-l are vreo editură în plan?

  2. February 19, 2017 at 3:55 pm

    Am citit eu vreo doua, una post apocaliptica si textul cu The paper Menagerie, parca era printr-un Almanah Anticipatia.

    Pare ok, dar, din punctul meu de vedere, nu e vreun Ted Chiang. So…Cele doua ating mai mult cote de fantasy decat sci-fi.

    Eu am observat ca nu ma pup cu topurile de prin afara si nu imi mai pierd vremea cu ele :D.

    • February 20, 2017 at 11:56 am

      A, bun indiciul cu Anticipație, le am pe toate, ia să văd cum scrie 🙂

  3. February 22, 2017 at 8:50 pm

    La mine e pe listă cu The Grace of Kings și The Wall of Storms.

    Văd că a tradus și Remembrance of Earth’s Past, trilogia lui Liu Cixin.

  4. February 22, 2017 at 9:50 pm

    Am incercat The Grace of Kings, dar meehh, a lipsit ceva si am lasat-o.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

