Home > General > Leapșa: 2016 review

Leapșa: 2016 review

Preluată de aici.

1) Câte cărţi ai citit în 2016?
Zece cărți în engleză și câteva în română. Plus diverse povestiri. Oricum mult mai puțin decât credeam sau îmi propusesem.

2) Dintre ele, care a fost cea mai bună carte citită?
Raven’s Shadow, trilogia lui Anthony Ryan. Nu e perfectă, dar încă mă gândesc că o voi reciti cândva.

3) Care e cel mai frumos citat pe care l-ai descoperit în 2016?
Nu există.

4) Care carte citită în 2016 ţi-a displăcut/te-a dezamăgit cel mai tare?
Tower and Knife Trilogy a lui Mazarkis Williams. Destul de insipidă.

5) Ai participat la vreun eveniment literar anul acesta (lansare, târg de carte etc)? Dacă da, care a fost preferatul tău?
Am ratat Bookfest 2016 și Final Frontier 2016, însă am fost la Romcon 2016 și Gaudeamus 2016. Memorabilă a fost prima întâlnire B3 – Book Bloggers of Bucharest de la Romcon 2016.

6) Care este cel mai bun film pe care l-ai văzut în 2016?
M-am uitat pe listă (da, am așa ceva și pentru filme): nimic notabil, spre deosebire de 2015 în care m-a impresionat Mad Max: Fury Road.

7) Care este cuvântul care rezumă cel mai bine anul 2016 pentru tine?
Schimbări. Multe s-au întâmplat și sper că va fi la fel și în 2017.

8) E vreun moment de anul acesta pe care nu vrei să-l uiţi?
Mai multe, cu familia și PGL.

9) Ce dorinţă ţi s-a împlinit în 2016?
M-am mutat. Biblioteca e gata doar parțial.

10) Scrie o dorinţă pentru anul 2017.
Să continui ce am început anul trecut.

Categories: General
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

