Home > Fantasy, Scriitori, SF, Stiri > Scurte #521

Scurte #521

– top 10 cărți Nemira alese de cititori în 2016.

– cele mai bune cărţi SFF ale lui 2016 (Washington Post).

– cele mai bune cărţi SFF ale lui 2016 (Barnes & Noble).

– cele mai bune cărţi de ficţiune ale lui 2016 (Kirkus Reviews).

literatură SFF scrisă de autori asiatici (2016).

  1. December 26, 2016 at 9:33 am

    am dat like și apoi mi l-am luat înapoi când am văzut ce top făcătură ne-a băgat nemira pe gât…

  2. January 1, 2017 at 10:09 pm

    Nu îmi amintesc să fi văzut undeva voturile pentru clasamentul respectiv.

    • January 2, 2017 at 9:15 am

      Nici nu au fost afișate. Oricum, topul în această ordine face evident parte dintr-o campanie publicitară care a fost și exagerată, și grosieră. Și din păcate nu se mai termină…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

