Home > Bookfest/Gaudeamus/Final Frontier, Fantasy, Scriitori, SF > Gaudeamus 2016 – impresii și imagini (II)

Gaudeamus 2016 – impresii și imagini (II)

11. Mi-am completat colecția de la Crime Scene, de la 59 la 66 – 3 lei bucata.

12. Cărțile Enigma de la Univers costau 20 lei fiecare, mai scumpe ca acum un an. Pe de altă parte, colecția s-a mărit.

13. La ART destulă lume, am văzut grupuri întregi de copii/adolescenți pe acolo.

14. Am luat trei cărți Strugațki de la Paralela 45 – 5 lei bucata. Ca și în cazurile Leda și Minerva, editura pare să fi abandonat orice inițiativă în domeniul SFF.

15. Multe noutăți la Paladin, dar eu le am deja în engleză.

16. A reînviat Roșu și Negru de la Vremea – au apărut două titluri: Devoratorii de chipuri (Cora C. White) și Lacrimi de ceacâr (Tessa Nadir).

17. La Litera am văzut primele titluri din seria Fracurile negre de Paul Feval. Se pare că nu avem parte de o integrală.

18. Liviu FanSF mi-a semnalat că la ALL au apărut câteva cărți polițiste de Daria Donţova (Dragul meu Ticălos, Poker cu rechinul, Manichiură pentru mort). Tot el mi-a spus că aceeași editură a publicat și un roman fantasy scris de un român, Alex Cuc: Uniunea triburilor (seria Colți-Lungi).

19. Aveam câte ceva de luat de la Rao, dar erau mai scumpe ca la ei pe site sau pe Elefant.ro.

20. La fel și la Polirom.

21. Nici anul acesta nu am luat trilogia Habarnam de la Humanitas.

  1. November 20, 2016 at 8:07 pm

    de ce-or fi două Metro 2033 la Paladin? oricum, mă bucur să văd că încep să reapară autori polonezi, ruși, sper să se extindă trendul, Estul are multe de zis într-u SF& F foarte diferit

  2. November 20, 2016 at 10:40 pm

    Unde-s două?

    • November 21, 2016 at 5:29 pm

      era lipit ceva peste imagine și mi s-a părut că e altă copertă🙂

  3. d.orin
    November 21, 2016 at 8:25 am

    trilogie Habarnam? parca erau doar doua aparute… hmmm… de cercetat, multam de info!

  4. d.orin
    November 21, 2016 at 8:30 am

    aaam… Paladin 45? Banuiesc ca era vorba de Paralela 45? Sau sunt doua edituri cu Paladin in nume?

  5. November 21, 2016 at 11:07 am

    Lacrimi de ceacîr a apărut la Bookfest. Și Donțova de la All e apărută de ceva vreme.

  6. Valmon
    November 21, 2016 at 6:51 pm

    Recomand Fundamentalist fara voie, foarte interesanta!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

