Home > Bookfest/Gaudeamus/Final Frontier, Fantasy, Scriitori, SF > Gaudeamus 2016 – impresii și imagini (I)

Gaudeamus 2016 – impresii și imagini (I)

Parcă mai puțină lume ca anul trecut. În general, cam aceleași edituri în aceleași locuri. Standul Corint/Leda a fost semnificativ mai mic.

1. Mai întâi am dat o tura pe inele de unde mi-am mai completat colecția de Povești nemuritoare (13 bucăți la 40 de lei).

2. Estimez că titlurile mistico-religioase, de dezvoltare personală și cele adresate copiilor erau mai numeroase decât toate celălalte. Cum or supraviețui editurile care au vândut câteva bucăți pe zi rămâne un mister pentru mine, ca în fiecare an de altfel.

3. Am tot auzit pe Facebook de “Diamantul din șatră”, însă nu m-am așteptat să aibă o asemenea expunere. Și l-am văzut în două locuri. Sper că vânzările au fost pe măsură.

4. La Herg Benet era destul de aglomerat – impresia mea e că (în continuare) nu fac parte din target-ul lor.

5. Am dat de o nouă editură, Quantum Publishers. Judecând după titluri, e acolo lângă (defuncta) Leda și Litera cu ale lor titluri romance/vampiri/adolescenți/paranormal.

6. Încă o editură nouă, Fusion21, unde au apărut câteva cărți de Dănuț Ungureanu.

7. Văd că Mondero s-a oprit cu seria Arsène Lupin, iar legat de Sherlock Holmes Adevărul a publicat integrala acum câțiva ani. Chiar, nu am găsit Adevărul, gata, s-a terminat?

8. De la Trei am luat câteva titluri din colecția lor SFF care pare că se stinge (și ea). Mă bucur că seria Jack Reacher continuă, o să actualizez lista.

9. Cel mai tare afiș era la Act și Politon.

10. Am văzut la Tracus Arte trilogia Pragul de Doina Roman, dar n-am avut curajul să o iau, știind părerea lui Liviu FanSF.

  1. Andrei
    November 21, 2016 at 8:54 am

    Care este rostul punctului 10?

    • November 21, 2016 at 9:02 am

      “Cred în recomandările prietenilor”?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

