Home > General > D-ale mele #116

D-ale mele #116

Ca să eficientizez timpul liber, azi am plecat de acasă cu nişte căşti de telefon. La un moment dat, pe la Ştefan cel Mare se aşează lângă mine o bătrână. Scotoceşte în geantă şi mi se adresează:

– Vezi? Asta e o parafă. Sunt medic ORL-ist şi mă duc la servici.
– …
– Vreau să îţi spun două lucruri.
– …
– Îţi distrugi nervii auditivi când foloseşti căşti.
– Păi sunt la minim.
– Nu contează, nervul e nerv, nu se mai reface.
– …
– Şi nu e bine să ţii telefonul la piept sau în buzunar la spate. O să ai probleme cu inima sau cu coloana vertebrală şi cu mai ştii tu ce. Sunt periculoase radiaţiile electromagnetice.
– …
– De Codex Alimentarius ai auzit?
– Aham.
– Industria chimică consideră că sunt trei miliarde de oameni în plus. A fost o emisiune la Euforia, ai vazut-o?
– …
– Nu contează, s-a desfiinţat, nu mai emite.

Şi în sfîrşit metroul se opreşte la Piaţa Victoriei. Mă vede că mă ridic.
– Nu te-ai supărat, nu?
Îi zâmbesc:
– Nu. Trebuie să plec.
– Să ştii că problemele astea apar aşa cu picătura. O sa vezi tu pe la 30-35 de ani.

Sper că era (uşor) nebună.

Categories: General
  1. November 16, 2016 at 1:40 pm

    :))

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

