Home > Fantasy, Recenzii, Scriitori, SF > Ce povestiri am mai citit #87

Ce povestiri am mai citit #87

Gazeta SF nr. 65, august 2016:

1. Victor–Nicusor Dragomir – Plamino. Timpuri verbale greşite, virgule lipsă, prea multe semne de exclamare. Toate urâţesc un final previzibil.

2. Antoaneta Antonov – Mesagerul. Îmi plac povestirile care se împletesc într-un mod credibil cu istoria (ştiută). Cea de faţă e la limită, iar scena ce mi-a adus aminte de The Man from U.N.C.L.E. nu ajută. Şi aici lipsesc virgule şi abundă semne de exclamare.

3. Ştefan-Decebal Guţă – Oderint dum metuant. “Let them hate, so long as they fear”. Contrar primei impresii, m-a prins, dar finalul nu are sens.
Plouă cu “i”-uri: “prima modalitate de a călătorii mai repede decât lumina”, “Delegația umană avea șapte membrii cu mine cu tot” sau “a fost abilitatea de a absorbii energia”.

1. Ionuț Ghionea – Un vis interzis. De data asta, chiar e o povestire.

  1. September 7, 2016 at 12:55 am

    Sper ca ti-a placut Un vis interzis. Din pacate, aici se opreste publicarea povestilor mele de catre Gazeta SF, nu a fost decizia mea. Mai sunt si altele interesante, le-am grupat aici: http://www.catia.ro/?page_id=3740

  2. October 30, 2016 at 9:33 pm

    Am notat linkul🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

