Home > Fantasy, Recenzii, Scriitori, SF > Ce povestiri am mai citit #86

Ce povestiri am mai citit #86

Gazeta SF nr. 64, iulie 2016:

1. Rodica Bretin – Shaba. Am scris aici.

2. Daniel Timariu – De cealaltă parte a realității. Se citește zâmbind. Merita un alt final.

3. Ştefan-Decebal Guţă – Amintiri de pe Pământ. Decapitarea nu ar fi fost o soluție? Cred că mi-am dat seama ce greșeală a comis naratorul.

4. Andrei Panțu – Carnaval. Frumoasă.

5. Cristi Fonta – Contact. Mi-a plăcut ideea.

  1. August 10, 2016 at 9:56 am

    Mulțumesc! Sper să-ți placă tot volumul (povestirea e parte dintr-un volum de povestiri aflat în pregătire la editura Eurostampa). Cât privește finalul… am o povestire la care am scris trei încheieri și încă mai scriu! :)))

    PS de dragul discuției: cum ai vedea tu finalul?

  2. August 28, 2016 at 9:06 pm

    Când am revenit și eu a picat/s-a închis site-ul revistei.

    • September 22, 2016 at 8:07 am

      Hai, bai, ca a fost picat 3 zile doar.

    • October 19, 2016 at 5:51 pm

      în estival, cam se întâmplă de astea…🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

