Home > Fantasy, Recenzii, Scriitori, SF > Ce povestiri am mai citit #85

Ce povestiri am mai citit #85

Gazeta SF nr. 63, iunie 2016:

1. Rodica Bretin – Cristalul negru. Încă un text abstract salvat de ultimul paragraf.

2. Diana Alzner – Roata din Antikythera. Lipsa dialogurilor şi a alineatelor îngreunează lectura. Însă te ţine în priză, chiar bine, iar uşurinţa cu care se parcurg rândurile e iscată de stilul autoarei. Păcat că explicaţiile sunt puţin telegrafiate, iar ultimul “!” trebuia să nu existe.
Greşeli: “Şi urcă mai sus” sau “Tresărind, am recunoscut într-un colţ pe vecinii Mariei”/“Am descoperit pe medicul legist şi pe studentul său”.

3. Florin Giurcă – Team building. Descrierile vinurilor au fost amuzante, sper că nu vorbeşte nimeni aşa în realitate.🙂 Prea subtil finalul, poate ar fi ieşit mai bine bine daca schimbatul sticlei s-ar fi făcut de narator.
Unele fraze sună dubios, gen “Chiar i-am șoptit la ureche, mi-amintesc, Cameliei” şi câteva virgule sunt în plus.

4. Ionuț Ghionea – August. Mi-a plăcut. Dar nu e o povestire (în accepţia mea).

  1. August 2, 2016 at 8:49 pm

    August pentru mine inseamna foarte mult, este inspirata din ultimele ore din viata unchiului meu care a murit linga tun in al doilea razboi mondial.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

