Home > Fantasy, Recenzii, Scriitori, SF > Ce povestiri am mai citit #84

Ce povestiri am mai citit #84

Gazeta SF nr. 62, mai 2016:

1. Florin Purlucă – Ciudaţii. Atmosfera mi-a adus aminte de seria Legends of Duskwalker a lui Jay Posey – mai vreau întâmplări în acelaşi univers, chiar dacă cu alte personaje. Mi-a placut jocul de cuvinte derivat din “Ne plictisim de moarte”. Încheierea e perfectă.
Greşeli: “un amărât de puști, nu mai mult de zece ani, spunea oricare, de fiecare dată când mă vedea” şi “din moment ce purtam cu noi decât un amărât de geamantan”.
De ce nu unchiu’?

2. Aurelius Belei – Pseudo-genesis. Destul de originală şi chiar frumoasă.

3. Miloș Dumbraci – Lamă albă, tăiș negru. “deci când femeile spun că toți bărbații sunt porci… au dreptate, proastele!” (context) a stricat o povestire perfectă.

4. Sergiu Somesan – În așteptarea lui Mesia. Citită înainte de a fi publicată.🙂 Ramâne unul din autorii mei preferaţi.

5. Gabriel Braila – Full-man. Una din povestirile acelea (extrem de) ciudate. Dar este printre puţinele care au sens, aşa că mi-a plăcut.

6. Cezarina Anghilac – Cine doarme și visează. Mai ciudată decât cea de sus şi cu la fel de mult sens.

7. Ionuț Ghionea – Florile nu au amintiri. Parcă tot mai bună scriitura, însă tot aştept un (nou) text care să fie o povestire.

Florin Purluca

  1. mmcpflorin
    July 19, 2016 at 1:23 pm

    Linkul la Ciudatii este gresit. Asta pot sa accept. Faptul ca m-ai botezat, nu. :p Jale mare.

  2. July 19, 2016 at 1:28 pm

    Am corectat, scuze.

    • mmcpflorin
      July 19, 2016 at 1:43 pm

      Nu face nimic. Ma bucur ca ti-a placut.🙂 Poate am sa incerc un roman. Sau o alta povestire.

  3. July 19, 2016 at 5:29 pm

    mulțumesc pentru lectură.

  4. July 19, 2016 at 9:42 pm

    Multumesc si eu

  5. Cezarina
    August 2, 2016 at 8:52 pm

    Mulțumesc pentru lectură, menționare și impresii.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

