Home > Fantasy, Recenzii, Scriitori, SF > Ce povestiri am mai citit #81

Ce povestiri am mai citit #81

Gazeta SF nr. 61, aprilie 2016:

1. Florin Giurcă – Chemin d’Arche. Mi-a plăcut schimbarea de atmosferă care se concretizează într-un deznodământ relativ ciudat în care se amestecă deznădejdea cu speranţa. Acel tip de povestire pe care o apreciezi (mai mult) (doar) când o reciteşti.

2. Sergiu Someşan – Cea mai bună armă cu lunetă. Cumva, a devenit unul din autorii mei preferaţi. Ori ideea e trăznită, ori execuţia e (aproape) impecabilă. Sau amândouă, aşa cum e cazul aici.

3. Sergiu Martin – Planul de supravieţuire. Ideea nu e originală, dar surprinde prin rigurozitatea cu care a fost dezvoltată. Aştept cu interes următoarea povestire.

4. Ionuț Ghionea – Baronul Roșu. Din nou un simplu text, nu o povestire. Încă sper că o să citesc ceva cu vână, căci scriitura nu e rea.

  1. April 12, 2016 at 7:55 pm

    si cu asta ai ajuns din nou la zi🙂 în ultima vreme ai citit destul de repede/multe povestiri(le) din reviste, bănuiesc eu că mi-ai urmat sfatul și ți-ai cumpărat câteva kile de timp…

  2. April 12, 2016 at 8:06 pm

    Nu am ajuns deloc la zi, mai am din spate Fictiuni.ro, Fantastica si Argos de recuperat. Nu mai zic de Revista de suspans.

    Şi tre’să termin nişte ARC-uri: două povestiri şi un roman…

  3. April 12, 2016 at 8:07 pm

    Bonus: şi ultimul număr din Nautilus.

    • April 12, 2016 at 10:38 pm

      Nautilus are o singură povestire, scapi ieftin. La timp, că la calitate nu zic nimic, te las să fii obiectiv.
      La restul, spor la citit! La Fantastica ai o povestire deja citită, ce-i mai greu a trecut🙂
      Cât despre ARC, probabil sunt bune, dacă au ajuns la stadiul respectiv.

  4. April 12, 2016 at 10:05 pm

    O sa vina si povestiri mai bune, nu am idee care urmeaza pentru a face o … prefata😉 Ce este publicat acum a fost scris cu ceva ani in urma cind aveam mai mult timp. Idei am si acum, insa nu si linistea pentru a le da viata.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

