Home > Fantasy, Recenzii, Scriitori, SF > Ce povestiri am mai citit #75

Ce povestiri am mai citit #75

Gazeta SF nr. 58, ianuarie 2016:

1. Dumitru Vlad – Memento. Totul după reţetă – de la execuţie până la sfârşit. Nu că ar fi rău în cazul de faţă – nu mi-ar displăcea un roman sau mai multe povestiri cu François şi Elizabeth.

2. Mihai Alexandru Dincă – Cordyceps Humanis. Încă o povestire ce nu oferă nimic nou.

3. Florin Giurcă – Lecția de muzică. Un subiect oarecum bizar şi un deznodământ chiar interesant. Cu ce nu m-am putut împăca este faptul că Andrei a fost necredibil de ignorant în ceea ce priveşte comportamentul profesorului P.

4. Sergiu Someşan – Ultimul reportaj. Una din cele mai bune şi închegate povestiri pe care le-am citit în ultimele luni. Se simte experienţa autorului – totul curge fluid şi convingător de la primul la ultimul rând.

5. Aurelia Chircu – Suflet de viking. “Acum tu mă vei ajuta să le dau veninul sătenilor ca să fie şi ei bine.[…] – Samar n-a înţeles. Dar să nu mai pierdem timpul cu explicaţii.” Aici am ridicat o sprânceană atât de mult încât nici partea de final nu a reuşit să o coboare la loc.

6. Ionuț Ghionea – Campionul. Glumind, am reţinut că fără bătaie nu se obţine performanţă.🙂

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

