Home > General > D-ale mele #105

D-ale mele #105

Încă nu am ajuns la zi cu lecturarea povestirilor din revistele de profil de la noi; în plus, am pe undeva o căruţă de linkuri cu povestiri scrise de autori străini.

Tot mai multe cărţi cumpărate, tot mai puţine citite. Sunt prea obosit să mai citesc seara, iar ziua nu am timp. Iar faptul că trilogia pe care o parcurg acum nu (prea) e apetisantă nu mă ajută – cea de dinainte a fost relativ groaznică.

Recenziile mai trebuie să aştepte să fie scrise. Ca şi înainte, nu vor apărea direct aici pe blog, ci în cadrul altei reviste, doar că vor fi mai scurte decât cele din Galileo Online. Legat de cele apărute acolo, încă sunt de părere că puteau fi mai multe dacă aveau mai puţine rânduri.

Pe de altă parte, în această săptămână voi începe lectura unui nou roman autohton aflat în stare brută (deci pre-ARC). Ar fi al treilea din ultimele 6 luni*. Cumva, părerea mea contează.🙂

*povestirile sunt ceva mai multe, vreo 5.

Categories: General
  1. February 8, 2016 at 7:13 pm

    ce înseamnă pre-ARC? și am googălit, să nu mă trimiți la net🙂
    iar părerea ta, bună sau proastă, contează fiindcă ai un sistem constant de evaluare. uite, ca ex., pt. că ai reacționat mixt la textul meu ”Frații de Plecat”, l-am retras de undeva unde-l trimisesem🙂

  2. February 8, 2016 at 7:17 pm

    ARC = Advanced Reading Copy🙂

    • February 8, 2016 at 10:03 pm

      ok, ms. nici de asta nu stiam, dar aici m-a lamurit wikipedia.

  3. February 8, 2016 at 10:23 pm

    O să fii în ipostaza de a te familiariza cu respectivul sens.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

