Home > General > D-ale mele #103

D-ale mele #103

Cele trei “legi” ale lui Brandon Sanderson. Faţă de alte reguli, acestea chiar sunt de urmat, pentru că nu ţin seama de stilul autorilor sau de tipul acţiunii.

Categories: General
  1. Valmon
    January 11, 2016 at 7:36 pm

    Cum a fost Greg Keyes?

  2. January 11, 2016 at 7:57 pm

    Un fir narativ destul de atipic şi pe alocuri confuz. Lumea putea fi mai bine explorată (bine, ar mai fi trebuit încă 4 cărţi pentru a o exploata complet).

    Personaje relativ memorabile, încheierea puţin grăbit, dar satisfăcătoare.

  3. Valmon
    January 11, 2016 at 10:02 pm

    Suna mai bine decat ma asteptam. Am si eu cartile. Si mai am de el Age of Unreason, care imi pare mai interesanta. Cine stie cand ma apuc de ele!

  4. January 11, 2016 at 10:07 pm

    Am și eu și cealaltă serie.😀

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

