Home > General > Războiul Stelelor: Trezirea Forţei

Războiul Stelelor: Trezirea Forţei

E ciudat să te uiți cu subtitrare vocală/orală.🙂 Sunt curios cine se duce la cinema să vadă Star Wars dublat în română.

  1. Valmon
    December 17, 2015 at 12:03 am

    Eu ma voi duce… fortat de copil😀 Daca ai vazut cei de la Disney incearca sa castige si publicul de copii mai mici. Mi se pare interesant, ar fi primul film cu buget mare dublat.

  2. kherberus
    December 18, 2015 at 10:32 pm

    Cred ca o sa fie salile pline si la la versiunea dublata. Am vazut astazi versiunea normala cu subtitrare in IMAX si in sala erau foarte multi copii, precum si “veterani” pe la 40-50 de ani.

  3. December 24, 2015 at 1:21 pm

    Încă n-am apucat să îl văd…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

