Home > Bookfest/Gaudeamus/Final Frontier, Fantasy, Scriitori, SF, Stiri > A patra zi la Gaudeamus 2015 – impresii și imagini

A patra zi la Gaudeamus 2015 – impresii și imagini

Am stat ieri ceva mai mult de 2 ore, așa că nu am prin nicio lansare SF&F. La 11 dimineața intrau deja valuri – și totuși erau mici zone în rotondă unde puteai respira mai în voie.

Acum sunt aproape sigur că Leda nu mai există, cel puțin ca imprint. Am fost din nou la Corint și am văzut expuse doar câteva cărți Leda.

Nu am găsit Greg Bear – Eon de la editura Trei.

  1. November 22, 2015 at 1:29 pm

    multa lume…:)

  2. Valmon
    November 22, 2015 at 2:49 pm

    Te-am vazut la standul Nautilus. Te-am recunoscut dupa Alexandra, care se asezase pe un scaun si spunea ca lucreaza acolo.😀

  3. November 22, 2015 at 2:51 pm

    acum zici?!😀

    pai si nu l-ai salutat?!😛

    • Valmon
      November 22, 2015 at 4:11 pm

      Era ocupat. Trebuia sa-l trag de maneca. Poate la urmatorul targ.

  4. November 22, 2015 at 10:32 pm

    Dau și autografe.😀

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

