Home > Bookfest/Gaudeamus/Final Frontier, Fantasy, Scriitori, SF, Stiri > Prima zi la Gaudeamus 2015 – impresii și imagini (I)

Prima zi la Gaudeamus 2015 – impresii și imagini (I)

Am reușit să ajung azi, la puțin timp după deschidere. Ca de obicei, prima zi e fantastică dacă vrei să te plimbi în voie. Și dacă nu ai copilul după tine.🙂

1. Am dat mai întâi o tură pe inele unde am găsit HAC!BD. Pe mine nu mă pasionează banda desenată, însă produsele lor arătau chiar bine, comparabil cu cele din afară.

2. Am găsit și Hecate de unde se pot cumpăra Nicola Griffith – Amonit și Octavia E. Butler – Pilda Semănătorului.

3. Multe noutăți și la Herg Benet, dar eu nu intru în target-ul lor.

4. Ca și la Bookfest 2015, cărțile din colecția Enigma de la Univers costau 15 lei fiecare.

5. Crux Publishing vă așteaptă cu 4 titluri noi – îmi plac coperțile.

  1. November 18, 2015 at 9:03 pm

    La Herg Benet il ai pe Flavius Ardelean care scrie foarte bine, horror, dark fantasy…

    te straduiesti sa citesti toti incepatorii, no ofense pt ei, de prin reviste, si il eviti tocmai pe el😀

    arata bine standul Hecate…

  2. November 18, 2015 at 9:31 pm

    Da, am tot auzit de Flavius Ardelean.

  3. November 18, 2015 at 9:53 pm

    http://www.cititorsf.ro/2014/05/04/a-r-deleanu-acluofobia/
    si
    http://www.cititorsf.ro/2015/04/02/bizaroproze-flavius-ardelean/

    omul e publicat…invidiat :D…

    ideea e ca nu ar fi rau sa-l ratezi sa ai cu ce sa compari cind mai parcurgi revistele online.

    rasfoieste un pic un volum, ca sunt povestiri – ambele- (daca nu e sigilat) si poate te convinge😉

  4. November 18, 2015 at 10:00 pm

    O să.🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

