Home > General > Alexandra la Gaudeamus 2015

Alexandra la Gaudeamus 2015

Mă mir că a rezistat cât am dat eu o tură completă. Mă mir că n-am cedat nervos cu ea de mână, cu aparatul foto la gât și cărând plasele cele pline de cărți și altele.

Categories: General Tags: ,
  1. November 18, 2015 at 10:09 pm

    e asortata toata😉 sa vezi cind sunt doi…plus ca o ai maricica…intelege una, alta!🙂

  2. November 18, 2015 at 10:12 pm

    Ea și-a ales hainele azi că nu mai suportam certurile pe tema asta.

    Cu doi cred că aș înnebuni.🙂

    Asta cu înțelesul are părți negative (pentru părinți) deoarece apar nu doar opiniile, ci și convingerile alea ferme sprijinite de lacrimi, urlete și bătutul solului cu tălpile :wallbash:

  3. November 18, 2015 at 10:49 pm

    mda, cunosc situatia cu hainele..si la mine la fetita e la fel…doar ca se mai lasa si cu o bataitza😀 cand nu se mai poate…
    si crezi ca se potoleste ?!nici pomeneala!…si totul la (doar) 2 ani si 8 luni !..:D

    si ca o paranteza…cica prin tarile mai “civilizate”, Italia, Anglia, nu prea isi bat copii…ca imediat vine Socialul si Politia….la tipete, urlete si de astea…😀

  4. November 19, 2015 at 8:25 am

    Stai să vezi când va dori să se îmbrace/dezbrace singură, fără pic de ajutor. Exact atunci când te grăbești mai tare.

  5. November 19, 2015 at 9:22 am

    Sau cind vrea sa faca la olita si se mai si scapa pe ea :))) stim deja “combinatia”…😀

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

