Home > General > D-ale mele #87

D-ale mele #87

Am descoperit astăzi* că în cazul cărților noi (adică nu second-hand) care apar în SUA e cel mai rentabil să le comanzi de pe Amazon.com (Book Depository nu mai e ce era odată). Așa că am luat două cărți (ce ar trebui să sosească în separat, fiind cumpărate de la alți vânzători decât Amazon) în valoare de 10$, respectiv 5.5$ (cheltuielile de transport sunt incluse în cele două prețuri). Mai plătesc ceva în plus, gen taxe vamale sau TVA? Dacă nu, care e valoarea minimă a unui colet/unor comenzi de la care încep să scot în plus bani din buzunar?

* Dacă știam de cel puțin un an de chestia cu achiziționatul de cărți noi** și ieftine de pe Amazon prin intermediul altor vânzători aș fi economist o grămadă de bani.😦

** Doar dacă au o vechime mai mare de 12 luni se pot găsi la prețuri între 1 și 6 dolari. Încă 3-4$ pentru fiecare pentru transport și tot e mai ieftin decât să iei de pe Book Depository.

Categories: General
  1. mariusbucur
    November 12, 2015 at 7:43 am

    Nu platesti nimic in plus. Or sa vina la posta si probabil te vor chema acolo pentru ca sint prea grele pentru postas.

  2. d.orin
    November 12, 2015 at 8:40 am

    mi se pare putin ciudat, acum vreo 6 luni am facut o “verificare” de pret, pentru al doilea volum din Pathfinder al lui Orson Scott Card, tot Bookdepository iesea mai ieftin, cu livrare in Romania, comparat cu Amazon.com cu livrare in US…
    e drept, exista posibilitatea sa iesi in castig daca iei de la alti vanzatori, prin intermediul amazon, dar impresia mea este ca, cel putin pentru state, sansele sunt destul de mari sa NU gasesti pe unii care sa trimita in RO (sau sa aiba shipping fees decente)…

    oricum m-ai facut curios:
    Ruins (Pathfinder #2):
    – Amazon.com: 11usd + 7.98usd (shipping and handling / standard), total 18.98usd
    – Bookdepository.com: 14.95usd + 0…

    cea mai ieftina alternativa prin amazon.com, de la BookOutlet USA (ca valoare a cartii) ar fi 3.99usd cartea + 16.95usd s&h

    mdap. tot de la bookdepository o sa comand deocamdata😀

  3. November 12, 2015 at 9:05 am

    1. Jon Sprunk – Blood and Iron (The Book of the Black Earth) Paperback
    – pe BD 17,37E, pe Amazon.com (tot nouă, nu second-hand) $6.15 + $3.99

    2. David Barnett – Gideon Smith and the Brass Dragon Paperback
    – pe BD 15.06E, pe Amazon.com (la fel de nouă) $1.29 + $3.99 shipping
    – bine, 1,29 să zicem că a fost o întâmplare (a fost trigger-ul care m-a determinat să iau și Amazon.com în considerare), dar tot există acum posibilitatea să o iei la 2.48.

    Repet, e vorba de cărți publicate în America. Iar pe BD rareori văd o carte de la Pyr mai ieftină de 14E. Nesimțire.

  4. November 12, 2015 at 9:19 am

    Mda, aveam trecută o adresă de US :)) Am schimbat și am dat cancel la comenzi, să nu încurc oamenii…

  5. d.orin
    November 12, 2015 at 9:26 am

    nu te contrazic, doar spun ca experienta mea este preponderent pro Bookdepository (care la urma urmei tot amazon e…). de-asta mi se pare ciudat. oricum la orice achizitie de carte am sa verific mai mult si amazonul😀

    ps: vezi ca la ultima comparatie (pentru Originator), pe amazon e carte USED, iar in lista de alternative, la prima care are international shipping (TOTAL BOOKS), shippingul costa tot 16.95, plus cartea (noua) 9.13, iese tot bookdepository in castig cu 18.31…

    evident, in cazul promotiilor e alta discutie😀

    hmm, curiozitatea ma roade tare:
    la prima comparatie, Blood and Iron de Jon Sprunk, mie BD imi zice 18.71, Amazon 16.16 (de la amazon) sau 9.12 de la MovieMarsBooks (+16.95)…

    ceva e in neregula, nu comparam merele cu mere, si nu imi dau seama unde e diferenta. apropos, acel 3.99 la shipping, care apare la majoritatea, este taxa pentru domestic shipping, deci in state… vad si acel 6.15+3.99, dar asta inseamna livrare in state, nu in RO… aici sa fie diferenta?

  6. d.orin
    November 12, 2015 at 9:26 am

    lolz😀

  7. November 12, 2015 at 9:41 am

    Dadada, m-am liniștit într-un fel😀

  8. d.orin
    November 12, 2015 at 11:11 am

    Ideea articolului este oricum una foarte utila, mi s-a intamplat de cateva ori sa gasesc preturi mai ieftine la cei care vand prin Amazon, sau, mai mult, m-am dus pe site-urile lor si am gasit conditii mai bune de shipping direct de la ei, fara intermediul Amazon… (am impresia ca shipping-ul ala de care ziceam mai devreme contine si o taxa pentru Amazon… :D)

  9. November 12, 2015 at 11:57 am

    Da, e în pregatire un articol cu magazinele online de unde se pot cumpăra cărți la prețuri bune sau cel puțin comparabile cu cele de pe Book Depository.

  10. Valmon
    November 12, 2015 at 7:28 pm

    Eu am cumparat o carte de pe Amazon Franta. Cartea 12 euro, transport 7.99 euro, din Franta deci. Si era cea mai ieftina varianta de transport comparativ cu alte librarii din Franta. De aia prefer sa citesc ebook-uri de la matusa😀

  11. November 12, 2015 at 7:52 pm

    Tamara?😀

    eu am luat si de pe ebay.co.uk, depository nu livreaza in Albania si Amazonul are taxe de transport mai ridicate.

    Si din Anglia sunt, cam cite 2 lire de carte – nu vor nici in ruptul capului sa platesti 2 lire la un pachet, te pune sa le platesti pt fiecare carte, chiar daca e acelasi vinzator-,dar gasesti carti mai ieftine si intr-o stare excelenta.

    • Valmon
      November 12, 2015 at 8:39 pm

      Odata am vrut sa trimit o carte din Bucuresti la Viena si m-ar fi costat 40 de lei transportul, prin posta romana.

  12. November 12, 2015 at 9:15 pm

    Dacă aș sta în UK… :dreaming:

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

