Home > General > D-ale mele #86

D-ale mele #86

Cum Galileo Online nu mai există începând cu 1 octombrie, am rămas fără loc de publicare a recenziilor de cărţi, aşa că ele vor apărea aici pe blog. Ritmul meu de lectură este departe de a fi mulţumitor (pentru mine), însă am şi mai mult de recuperat din punct de vedere al recenziilor. Astfel că m-am gândit ca ele să fie de acum încolo (mult) mai scurte, eventual să aibă 2-3(4-5) paragrafe.*
Ce ziceţi?

*oricât de ridicol sună, am descoperit că uneori trag de o carte doar din cauză că ştiu că am deja multe recenzii de scris.

Categories: General
  1. November 10, 2015 at 4:27 pm

    cum tu nu ai păcatul multora dintre recenzatorii români de a face și rezumat, 4-5 paragrafe pot fi suficiente.
    2-3 nu cred, pentru că, în opinia mea, o recenzie trebuie să-mi spună: ceva de context (subgen, editură, premii, serie dacă e cazul etc.) -1 paragraf, ceva despre idei – 2, ceva despre stil/scriitură – 3 și de ce ți-a plăcut sau nu – 4-5. Acestea fiind doar așteptările mele, plus că ordinea evident că nu e neapărat aceasta.

  2. November 11, 2015 at 6:12 pm

    4-5 paragrafe sună bine, acum nu mai am niciun motiv să amân.🙂

  3. November 13, 2015 at 5:53 pm

    si eu dau cei doi centi ai mei si zic ca merge si cu mai putine paragrafe, atata vreme cat gustam din mai multe preparate🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

