Home > Fantasy, Recenzii, Scriitori, SF > Ce povestiri am mai citit #64

Ce povestiri am mai citit #64

Nautilus nr. 93, octombrie 2015:

Miloș Dumbraci – Molokan. O nouă întâmplare cu Iuri Marilov din ZMB, poate mai ciudată ca prima. Mai e o lună până la finalul lui 2015, însă pot spune că Miloș Dumbraci este revelaţia acestui an în materie de povestiri scrise de autori români. Dacă n-aţi apucat, citiţi-i creaţiile.

  1. November 10, 2015 at 4:14 pm

    Mulțumesc pentru părere. Tocmai acum, când mă lauzi pentru povestiri, o să fac 3-4 luni pauză de la ele🙂 Asta pentru că deși speram să lucrez la un roman SF în paralel cu proze scurte, am descoperit că pur și simplu nu am timp de ambele, așa că până prin martie 2016 o să mă concentrez pe carte. Revin în reviste după aceea!

    • November 12, 2015 at 10:14 am

      da, exact, un (post)cyberpunk. partea proastă e că fiecare capitol e cât o povestire (20 pagini de carte), deci mi-am propus în 7-8 luni să scriu echivalentul a 18 povestiri. Ceea ce nu-mi mai lasă timp de povestiri propriu-zise.
      Partea bună e că include câteva idei pe care eu personal nu le-am mai citit pe nicăieri; la formă nu știu cum va fi primit (va fi cartea mea de debut), dar la fond sunt convins că nu o să vă dezamăgesc.

  1. November 10, 2015 at 7:05 pm

Leave a Reply

