Home > Fantasy, Recenzii, Scriitori, SF > Ce povestiri am mai citit #63

Ce povestiri am mai citit #63

Gazeta SF nr. 55, octombrie 2015:

1. Cătălin Lupu – Amnezia. Parcă e scris de doi autori sau în perioade extrem de depărtate între ele. Prima parte e alertă, dar nu din punct de vedere al conţinutului, ci al formei, contrastând neplăcut cu multitudinea detaliilor. În plus, acestea din urmă se dovedesc a fi inutile pentru rândurile de final. Ultima frază salvează aproape tot.

2. Aurelia Chircu – Între Tarbes şi Toulouse. Abia la a treia lectură am înţeles ce se petrece. O fi vina mea, însă de ce am impresia că se putea mai mult?
“Celestine ştiuse decât legenda în sine”.

3. Ionuț Ghionea – Ora la care păpuşile dorm. De ce atunci şi nu mai devreme sau mai târziu?
Aş fi preferat să nu existe punctele de suspensie.

4. Florin Giurcă – Vizita. Putea fi o relatare mai subtilă, mai puţin lucidă.

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

