Home > General > D-ale mele #79

D-ale mele #79

Am fost ieri seară la lansarea antologiei “Eroi fără voie”, editată de Michael Haulică şi publicată de Millennium Books. Evident că a fost o locație cu scară, însă spațiul a fost mult mai generos din toate punctele de vedere (suprafață, scaune, mese, lumini). A fost mai multă lume decât mă așteptam.

Mi-au plăcut atmosfera, prezentarea cărții, dar mai ales discuțiile post-eveniment cu vechi/noi amici/cunoștințe.

La mulți ani, Liviu Surugiu!🙂

Categories: General
  1. October 16, 2015 at 8:46 pm

    Mulțumesc, Assassinule!🙂
    Ne vedem la următoarea lansare!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

