Home > Fantasy, Scriitori, SF, Stiri > Scurte #411

Scurte #411

The Book of Mirrors, ultimul roman scris de Eugen Ovidiu Chirovici, economist, scriitor şi jurnalist român, va fi lansat/tradus în 18/23 (de) ţări.

Sergiu Someşan lucrează la un nou roman poliţist intitulat Comisarul şi blestemul sângelui.

cea mai scumpă carte din lume.

Leonardo DiCaprio este cel mai popular/apreciat actor al momentului.

curiozităţi despre Truman Capote.

  1. October 14, 2015 at 10:47 pm

    Da, de Chirovici am auzit toti recent, doar ca volumele lui romanesti nu par sa fi spart gura targului. Desi sunt citeva.

    Poate a capatat omul experienta la greu din asta.

    Sau piata externa nu e asa pretentioasa pe cat pare :D…atat timp cat scrii cum trebuie in engleza.

  2. Valmon
    October 15, 2015 at 6:21 am

    Nici eu nu cred in Chirovici, zic ca-i mai degraba publicitate. Cat de buna sa fie cartea aia incat sa fie tradusa in 18/ 23 de tarii?

  3. October 15, 2015 at 7:40 am

    Sunteți invidioși.🙂

  4. October 15, 2015 at 9:59 am

    ce invidie!!!😀

    eu sunt doar curios in legatura cu situatia in sine.

    ca nu a spart gura targului se poate vedea pe Goodreads, adica nu am aruncat eu vorbe in vint.

    ca poate asa pare.

    totusi e o situatie interesanta, de ce sa nu recunoastem.

    de asta am si incercat sa gasesc o explicatie. Ori e vina cititorilor si a editorilor romani ca nu l-a promovat cum trebuie, ori a evoluat el asa mult de i-a lasat masca, ori pretentiile strainilor nu sunt neaparat asa de sus precum par din exterior.

    cine l-a citit ar putea sa raspunda macar la una din intrebarile astea.

  5. October 15, 2015 at 1:20 pm

    Eu l-am văzut prin librării în ultimii ani.

  6. October 15, 2015 at 4:01 pm

    în fond, cine a licitat pentru el? Random House? HarperCollins? Simon & Schuster? păi, alea-s edituri, domnilor? n-ați văzut ce aiureli publică? doar știm cît de jos le sînt pretențiile; orice ciumete care a scris la viața lui două cereri de concediu poate publica oricînd, la oricare din aceste așa-zise edituri.🙂

  7. October 15, 2015 at 6:16 pm

    lasa ca si la ei se publica chestii de duzina.

    in schimb au cultura publicitatii dusa la un nivel extrem.

    oricum e de bine ca un scriitor roman este publicat in afara. ca scrie bine sau nu, ramane de vazut.

  8. Valmon
    October 15, 2015 at 10:31 pm

    Ar trebui sa apara in ianuarie 2017, vedem atunci, daca n-om uita😀

  9. October 16, 2015 at 3:14 pm

    Eu v-am zis că sunteți invidioși. ^^

    • October 16, 2015 at 4:16 pm

      cum naiba să nu fii?!🙂

  10. jeje
    October 20, 2015 at 8:12 am

    pai daca a fost Mare Maestru al Marii Loji Naționale din România …
    are omul ceva relatii nu ?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

