Home > General > D-ale mele #64

D-ale mele #64

Metrou (n-am mai fost de ceva vreme). Jumătate priveau în gol sau erau căzuţi pe gânduri. 30% pe telefoane, 20% citeau cărţi. E bine = se putea mai rău.

* procentele sunt ochiometrice, desigur.

Categories: General
  1. Fennris
    September 17, 2015 at 5:35 pm

    Sunt destui care citesc carti in metrou😀 si eu am fost surprins.

  2. September 18, 2015 at 7:26 pm

    O fată lângă mine citea Stephen King. Soplacut™.

  3. Valmon
    September 18, 2015 at 11:20 pm

    Eu, cand merg cu metroul, citesc carti pe telefon. Asa ca, daca m-ai fi vazut, ai fi zis ca ma jucam pe telefon, dar eu, de fapt, citeam!😀

    • September 20, 2015 at 7:44 am

      Am luat în calcul și posibilitatea asta.😀 Pe de altă parte, nu toti citeau cărți, ci și ziare, așa că procentele ar trebui să nu se schimbe.🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

