Home > Fantasy, Scriitori, SF, Stiri > Scurte #396

Scurte #396

cărţi despre scrierea de (romane) fantasy.

Bryan Singer a lăsat să se înţeleagă că sunt planuri pentru un crossover între X-Men şi Fantastic 4.

– cele mai bune serii fantasy ale tuturor timpurilor.

se lucrează la un film Mega Man.

curiozităţi despre Walter Scott.

  1. September 9, 2015 at 8:31 pm

    foarte interesanta lista de serii fantasy: majoritatea nu sunt inca traduse in romana, deci e acolo material cat cuprinde pentru editurile de pe la noi. Surprinderea mea a fost ca nu l-am regasit in lista pe Gene Wolfe, care m-a impresionat puternic cu Soarele Nou, iar multi se plang in comentarii, pe buna dreptate, de lipsa ”Turnului Intunecat” al lui King (eu nu, pentru ca nu mi-a placut).

  2. September 9, 2015 at 10:31 pm

    Nicio listă nu este absolută, îndoielnice pot fi doar criteriile ce au stat la baza întocmirii lor.

  3. Valmon
    September 9, 2015 at 10:50 pm

    Vad ca in lista este si seria lui Terry Goodkind, si ma intreb daca este chiar atat de proasta pe cat se zice!

  4. September 10, 2015 at 8:33 am

    Da, nici eu nu sunt încă lămurit. Am înțeles că primul volum e ok.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

