Home > Fantasy, Oferte/Promotii/Recomandari, Scriitori, SF, Stiri > Nemira – noi/viitoare apariții #59

Nemira – noi/viitoare apariții #59

Philip K. Dick – Curgeți, lacrimile mele, zise polițistul (a fost în sfărșit tradusă)
Andrzej Sapkowski – Witcher: Ultima dorință (mă bucur că s-a păstrat termenul de “Witcher” prezent și în jocurile video)
Bernard Werber – Ziua furnicilor (al doilea volum al unei serii pe care trebuie să o citiți neapărat, dacă ați ratat ocazia în anii ’90)
Diana Gabaldon – Călătoarea (mă bucură alegerea coperții; nici prima variantă nu era rea, dar parcă cea de față e mai potrivită)
Ion Hobana – Un fel de spațiu (orice reeditare a acestui autor nu poate fi decât binevenită)
Andrea Calogero Camilleri – Mireasma nopții (seria Comisarul Montalbano continuă)
Colectia de Povestiri Stiintifico-Fantastice (CPSF) Anticipatia Nr.31 (am doar primul număr)

  1. Vlad
    July 27, 2015 at 11:29 am

    titlu gresit la werber

  2. July 27, 2015 at 12:03 pm

    Fixed.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

