Home > Fantasy, Recenzii, Scriitori, SF > Ce povestiri am mai citit #55

Ce povestiri am mai citit #55

Nautilus – Foileton (I)

Lucian Dragoș BogdanTimpul curge spre Mandalay (I, II, III şi IV). Ultima parte face toţi banii, le completează pe primele trei.

Alexandru LambaStele şi gheaţă (I, II, III, IV, V, VI, VII şi VIII). O poveste tristă, cu o atmosferă care m-a impresionat mult. Însă există timpi verbali greşiţi, fraze identice ca structură şi formulări mai mult sau mai puţin nefericite.

Wilhelm von PaulCronica experimentului de mâine (I, II, III, IV şi V). Recunosc, nu doar că mi-au plăcut, dar am găsit şi credibile teoriile vehiculate.

  1. July 21, 2015 at 4:23 pm

    Multumim asasinului! In ceea ce ma priveste, criticile au fost luate la cunostinta.
    🙂

  2. July 21, 2015 at 11:20 pm

    Da, am discutat la vremea respectivă. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

