Home > General > Am primit o nominalizare la Premiile Romcon 2015

Am primit o nominalizare la Premiile Romcon 2015

S-au anunţat nominalizările la Premiile Romcon 2015 și acest blog se găsește la categoria Promovare/Popularizare.🙂

Citez de pe pagina oficială: Nominalizările din sondaj sunt reuniunea nominalizărilor personale ale fiecărui membru al juriului. Aceştia sunt: Cătălin Badea-Gheracostea (ARCA SF), Lucian-Vasile Szabo (Helion), Mircea Nanu-Muntean (Cygnus), Florin Stanciu (SRSFF), Lucian Oancea (Wolfpack), Marian Mirescu (Victor Anestin) şi George Ceauşu (Quasar). Pînă la închiderea nominalizărilor, doar primii cinci membri au răspuns cerinţelor. Pentru categoriile cu mai mult de 5(cinci) nominalizări se va organiza încă un sondaj, cu 2 (două) săptămîni înainte de RomCon, în care alegerea se va face între primele 2 (două) clasate.

Categories: General Tags: ,
  1. mmcpflorin
    July 14, 2015 at 9:33 am

    Felicitări! Ai votul meu, dar din păcate nu pot să înțeleg de ce eu pot să văd DOAR unele categorii.😦

  2. mmcpflorin
    July 14, 2015 at 9:36 am

    Gata! Am rezolvat problema!🙂

  3. July 14, 2015 at 9:59 am

    FELICITARI si SUCCES!😉

  4. July 14, 2015 at 11:35 am

    Felicitări!

  5. July 16, 2015 at 12:11 pm

    OLE™😀

  6. July 22, 2015 at 7:04 am

    ai si votul meu! prea muncesti la toate astea si de undeva trebuie sa vina si-o recunoastere, cat de mica!

  7. July 22, 2015 at 6:12 pm

    Mulțam🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

