Home > Fantasy, Recenzii, Scriitori, SF > Ce povestiri am mai citit #46

Ce povestiri am mai citit #46

Nautilus nr. 87, aprilie 2015:

1. Ciprian Mitoceanu – Mână în mână. Prima jumătate are destule greșeli tehnice (într-un loc era inversat numele celor două personaje care stăteau de vorbă și lipsesc niște virgule). Pe de altă parte, te ține în priză, descrierile sunt vii și finalul lasă loc de o continuare.

2. Miloș Dumbraci – Jack și moartea ankylozaurului. Nu e o lectură ușoară pentru că firul narativ conține călătorii în timp și clone, concepte greu de manevrat și cu care nu prea mă împac. Dar mi-au plăcut ideea și deznodământul (care e potrivit, chiar dacă previzibil).

3. Liviu Surugiu – Mâinile lui Solomon. Superbă.

4. Daniel Ninoiu – Erezia egumenului Glicherie (1, 2, 3 și 4). Ca și în cazul povestirii Despre incredibila aventură a cuviosului Achim, e de admirat bogăţia vocabularului folosit – am învățat cuvinte noi. Ultimele rânduri nu ar trebui să surprindă pe nimeni care a urmărit cu atenție întreg textul, dar asta nu înseamnă că nu e total satisfăcător. Din punct de vedere tehnic, nu e impecabilă și e cam lungă pentru ceea ce oferă.

  1. May 12, 2015 at 9:45 am

    Mulțumesc! 🙂

  2. May 12, 2015 at 4:06 pm

    mulțumesc pt lectură și părere! Gusturile în FSF sunt foarte diferite, am prieteni care mi-au zis că de-abia asta le-a plăcut. Eu personal sunt în aceeași tabără cu tine, le prefer pe cele mai fantastice, dar îmi încerc și eu pana (tastatura) în genuri diferite.

  1. May 12, 2015 at 4:06 pm
  2. June 1, 2015 at 5:10 pm

Leave a Reply

