Home > General > Nu mai pot cu fosilele comuniste din blogosfera literară

Nu mai pot cu fosilele comuniste din blogosfera literară

Îi recunoști după prețiozitatea cu care vor să arate că sunt miezul discuției (indiferent de tematica ei). Îi recunoști după cuvintele emanate a căror utilizare a cunoscut gloria înainte de 1989. Îi recunoști după trollismul subțire, de grădiniță (care prinde totuși când le acorzi prezumția de bună-credință).

Categories: General
  1. mmcpflorin
    July 16, 2014 at 9:52 am

    Cunoaștem destule exemple. ,,Te doare mintea,, , cu permisiunile de rigoare, de parcă tot ce se putea întâmpla bun pentru literatura română s-a întâmplat deja până în 89. Acum trăim o lume ,,literar-post-apocaliptică,,

  2. July 16, 2014 at 1:33 pm

    În ultimii ani am început sa apreciez din nou scriitorii români (unii dintre ei) – vorbesc de produsele lor literare. Însă comportamentul unora în blogosfera de profil lasă de dorit, ca să mă exprim decent.

    Infierări comuniste, bârfe, înjurături sub anonimatul unor bloguri orientate complet spre o anumită persoană/revistă/site, înțepături care n-au nicio legătură cu discuțiile respective etc.

    Mi-a sărit țandăra astăzi pentru că am văzut un astfel de comentariu undeva.

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.